Monday, January 09, 2006

Extra long...for my pleasure


Tatadaaaaa.... Het heeft even geduurd, de eerste heb ik 4 keer uitgehaald en de tweede 2 keer, maar ze zijn er dan eindelijk, mijn eerste wantjes, extra long -for my pleasure-! Ik ben heel trots! :-)

De manchetten zijn ook gebreid, in een fluffly soort garen. Het patroon komt uit 'Stitch & Bitch' maar ik heb het een beetje aan moeten passen om ze goed passend te maken. Een betere foto komt nog, die post ik later.

By the way, de opvolger van 'Stitch & Bitch' komt er ook aan, ik heb gewoon de uitgever gemaild, ze gaan het ook in het Nederlands vertalen en hij wordt in het najaar uitgebracht. Just so you know... (er staan hele gave patronen in , bijvoorbeeld een theemuts in de vorm van een 'eight ball' en een duivelbroekje voor kindertjes)

No comments: